dees-lianne-opreis.reismee.nl

Mini roadtrip

Hii allemaal,

Woensdag hebben wij ons huur autootje opgehaald. Wij hadden geluk en het type werd geupgraded van een hyundai i10 naar een volkswagen polo. Hopatee op naar Stellenbosch. Het was eventjes zoeken maar we hebben het hostel gevonden. Helaas hadden ze hier geen lift en '300 trappen, dus je raadt het al... resultaat: een afgebroken pootje bij de koffer van Lianne. 'S middags zijn we de wijngaarden ingegaan. Op een heerlijk plekje hebben we pizza en wijn gedronken. 'S avonds lekker uit eten geweest en een typisch wijntje uit Stellenbosch gedronken.

De volgende ochtend zijn we vroeg vertrokken. We hadden aardig wat plannen voor die dag. Eerst naar Houtbay opzoek naar zeeleeuwen. Check, die hebben we gezien. Daarna de Chapmans Peakdrive rijden. Check, wat een prachtig uitzicht. Vervolgens door naar Kaap de Goede Hoop. Check het hele park doorkruist naar het zuidelijkste puntje van Afrika. En als afsluiter van de dag naar Boulders beach opzoek naar pinguïns. Check, ook de pinguïns gespot. Vervolgens hebben we overnacht vlak bij Boulders beach.

Vrijdag ochtend moesten wij de auto weer inleveren, dus we zijn weer optijd vertrokken naar het centrum van Kaapstad. Vervolgens zijn we naar Muizenberg gegaan. Hier zijn we gaan surfen. Het was een prachtig strand en heerlijk water om in te leren surfen. We hadden beide geluk en hebben vaak mogen staan op onze plank.

Vanmorgen zijn we nogmaals gaan surfen. Dit keer zonder instructeur en dat ging prima. De golven waren hoger dan gister en we hebben vaak mogen staan. Wij hebben er een nieuwe hobby bij!

Nu zijn we weer in het centrum. Vanavond gaan we heerlijk uit eten en op stap. De laatste daagjes zijn aangebroken. We hebben nog geen plan gemaakt, maar 1 ding is zeker dat we het lekker rustig aan doen.

Tot snel!

Groetjes,

Dees en Lianne

Chris

????????wat is dat toch met die koffers van Lianne....
Maar goed dat de pinguïn daar niet in zat...
Misschien moet Lianne maar overgaan op hutkoffers van metaal of zo??

Wat hebben jullie veel gedaan dames de afgelopen periode!
Ik denk dat jullie de tijd die jullie hadden in Zuid-Afrika heel erg goed hebben besteedt!
Wat een avonturen!
Nieuwe hobby er ook nog bij??????????????. Dat wordt veel naar het strand denk ik zo als jullie terug zijn in dit ???? Kikkerlandje. Maar hopen dat we dan een mooie zomer krijgen.
????Dat wordt dan wel sparen, surfplank, surfpak, speciaal geval op de auto voor de surfplanken.....maar ja, hobby is hobby.

Nog een paar daagjes en dan is het hop hop hop ff naar Dubai en dan on the way home!
Hoop dat jullie nog een paar hele fijne dagen hebben met lekker eten, mooie wijntjes en veel rust!

Voor de terugreis, mochten jullie ff geen berichtjes meer hebben, wat ik me niet kan voorstellen natuurlijk, wens ik jullie een goede veilige vlucht.
En, ja daar is ze weer, pas goed op jezelf en op elkaar!!
Tot gauw! Doehoei????????????????????????????????????????????????????

Corrie en Rien de kok

Weer een leuk verslag van jullie gelezen dit is lekker genieten wat jullie doen, de lol spat er af mooi hoor,
nou nog enkele daagjes en dan zit het erop, maar besef dat het in Nederland ook kan hier is zeker ook voor jullie nog veel te ontdekken.
Nou geniet nog maar even doei en de groeten van ons.

Ps Chris, je toetsenbord is niet goed het blijft hangen op het vraagteken.