dees-lianne-opreis.reismee.nl

Afscheidsfeestje

Hellooo,

Het is bijna zover. Nog 2 nachtjes slapen en wij stappen op het vliegtuig richting Oeganda voor een nieuw avontuur. Maaaarr eerst hebben wij een klein afscheidsfeestje. Nog één avond een goed feestje!

Vandaag zijn we druk geweest met koffers inpakken, laatste spullen kopen, skypen met de projectleider enzovoorts. Wat nemen wij wel mee en wat niet? Wat is wel gepast in Afrika en wat niet? Zojuist hebben wij de projectleider nog gesproken. Hij gaf ons een belangrijke tip: 'neem zo min mogelijk mee'. Waarop wij zeiden "nee joh, helemaal niet nodig". Terwijl we elkaar aankeken en beiden niet meer bijkwamen van het lachen. Vanmiddag realiseerden wij ons namelijk dat de koffers te klein en te zwaar zijn.. Oepsie. Maar dit gaan wij morgen oplossen!

Mochten jullie ons willen volgen op ons avontuur, hou dan onze blog in de gaten. Wij nemen jullie graag mee op onze reis. Wat we gaan doen in Oeganda gaan we in de volgende blog vertellen.

Veel leesplezier en tot de vertrekdag!

Groetjes,

Dees & Lianne

Renate Wolbertus

Meiden heel veel succes en plezier daar. Pas goed op jullie zelf.

Dikke kus Renate

Ad en Petra van Lierop

Allereerst een geweldig "afscheidsfeestje" gewenst en een hele goede reis naar Afrika! Enjoy your stay, have fun, and bring home yourself and the sun!! ????????????????????????

Ad en Petra van Lierop

De vraagtekens waren Xxxxjes.

Frank Kapiteijn

Leuk dat we jullie kunnen volgen. Altijd mooi om op reis te gaan en dit te delen met andere. Veel plezier en geniet er van. Gr Frank

Ryan

heel veel plezier meiden pas een beetje op elkaar dikke kus ????????

Arno & Inna

Heel veel plezier en maak er een leuk avontuur van !!!

Lucia

Wij wensen jullie een mooie levenservaring en veel plezier op jullie reis. Leuk om op de hoogte te blijven. Succes ????????

jolanda

Leuk wat jullie gaan doen, succes daar!

tineke

Doe voorzichtig, maar geniet er wel van

Anita van Uden

Mijn prachtige kleine grote meisje vandaag gaat een van je dromen uitkomen, ik hoop dat het een mooie ervaring wordt. Geniet ervan en ik volg je op jullie blog .ik hou van je. En meiden passen jullie goed op elkaar ik ga jullie vreselijk missen

Wencke

Heel heel veel plezier ex buurmeisje????Geniet ervan samen en let goed op elkaar! Ik ga jullie verhalen zeker volgen