dees-lianne-opreis.reismee.nl

Omg chippendales

Olaa,

Dindsag was nog een reis dagje. Eerst een uurtje met de taxi voor we op het vliegveld waren (lesje voor de volgende keer, goed kijken welke luchthaven). Onze bagage inchecken vonden we best spannend. Onze koffers mochten niet meer dan 20 kilo per stuk zijn en de handbagage maar 7 kilo. Onze oplossing? Zorgen dat de koffers goed waren en vriendinnen worden met de grondstewardes in de hoop dat ze ons handbaggege niet zouden wegen. GELUKT! Wij mochten mee. Helaas wel een uurtje vertraging.

Aangekomen in kaapstad bij ons hotel kregen wij een bijzonder ontvangst. We werden weggestuurd door de receptionist om in een ander gebouw een envelop te halen waar onze sleutels in zouden moeten zitten van de kamer. Een beetje vreemd, maar toen we binnen stapte in het appartement was dit gevoel verdwenen. Het was prachtig en met een prachtig uitzicht op de tafelberg.

Gister zijn we naar Waterfront geweest en hebben we het Robbenisland bezocht. Even de toerist uithangen. Het eiland was erg interessant. Waterfront is vooral heel toeristisch, maar leuk om wat te gaan drinken.

Vandaag zijn we nog een beetje erger de toerist geweest. We zijn namelijk met een city tour bus mee geweest. Dit was prima om de stad een beetje te verkennen, maar daarna snel weer ter voet verder. Wat ze hier veel hebben zijn foodmarkten. Heel leuk en gezellig om vanalles te kunnen proeven en te bekijken.

Vanochtend zijn we naar een ander hotel gegaan. We hebben een hotelletje gevonden van een ouder echtpaar vlak bij Waterfront. Hele lieve mensen en een klein en netjes hotel. Vanochtend hebben we onze koffer gebracht, maar wel met een beetje schaamte. Ze wogen beide weer een vermogen.. Helaas rust er een koffervloek op Lianne. Weer een wiel afgebroken en en hendel los. Maar de eigenaar van het hotel had daar wat voor verzonnen. Toen we vanmiddag terug kwamen had de koffer weer een wiel. En was de vraag om hem leeg te maken, zodat de hendels weer vastgezet konden worden. Heel lief!

Het spannendste van deze dagen? Ons etentje van net. Wij zijn op advies van verschillende naar beefcakes gegaan, hier zouden goede burgers zijn. Tot wij gingen zitten. Overal gespierde mannen in topjes. Onze ober kwam even vertellen dat er vanavond een show zou zijn. Een dragqueenshow. Dit ging ons net iets te ver. Dus na de burger zijn wij met een smoesje weer vertrokken. Maar wel een hele ervaring.

Tot snel!

Groetjes,

Dees en Lianne

Chris

Zo meisjes, weer een avontuur overleeft! Maar zo zie je maar weer met vriendelijkheid kom je een heel eind en zeker in jullie geval hahahahaha.
En ja, dan die koffers.......????????????????misschien....een b'tje......te vol....????
Wel heel lief inderdaad van de hoteleigenaar om de koffer te maken. Heel gastvrij toch?
In denk dat jullie met de citytour wel heel erg veel hebben gezien. Meestal gaat dit langs alle bezienswaardigheden. Hebben jullie dat in ieder geval gehad en kunnen jullie nu de, misschien wat minder toeristische dingen gaan bekijken. Zoals.....???????????????????. En dan vooral die hemdjes????????????.
Was wel spannend zeker.....hahahahaha maar goed dat ze niet dachten dat jullie de act waren voor die avond????????????????????
Nou ladys ga lekker genieten van jullie welverdiende vakantie en ik zeg het nog maar een xtje voor de security....pas goed op jezelf en op elkaar!!!
Doehoei, tot het volgende avontuur!!
????????????????