dees-lianne-opreis.reismee.nl

Daar gaan we dan!

Daaaaar gaan we ...

Oke, we zijn ingecheckt en staan te wachten in de gate. Bagage inchecken was wel een dingetje. Dees had 32kilo en Lianne 24 kilo, dus wij dachten dat we dat mochten optellen, helaas. Hopatee koffers weer open (hadden we pas 3 keer gedaan). Ouders op de koffers want ze pasten niet dicht, maaaar alles kon dan wel mee. Gedag zeggen tegen ons afscheidscomite en door naar de douane. Helaas wat traantjes verder, we gaan jullie missen. Bij de douane alles weer uit de tas en in de tas. Ohja en wij worden natuurlijk gefouilleerd..

Nu lekker met een koffietje wachten en dan gaan we de lucht in. Om 1u vannacht zullen wij landen in Qatar en morgen vroeg vliegen we door naar Oeganda.

Ohja wat gaan we daar doen, vrijwilligerswerk. In een national park zullen wij de lokale bevolking ondersteunen met het opzetten van toerisme.

Tot over 2 maandjes!

liefs Dees en Lianne

Frank Peggy Kapiteijn

Fijne vlucht en veel plezier gewenst uit het natte Nuland.

Ank

Veel plezier goede reis , wat een leuke ervaring . Ja traantjes horen bij afscheid , dat is nooit leuk . Maar ga samen genieten .????

Chris

Ja meis zo gaat dat tegenwoordig op vliegvelden????
denk maar aan een massage als je wordt gefouilleerd ????????????????????
Het was toch wel een vrouw hè????.
Nogmaals een fijne prettige vlucht en als je een wijntje krijgt, proost dan maar namens mij met Lianne!
Doei meis, heel veel plezier!!!
Oh ja, het moeilijkste stuk hebben jullie al gehad.......afscheid nemen!????
Doehoei!!????????????????????

Monique

Veel plezier meiden. Maak er iets moois van!!

Tineke

Gelukkig willen jullie deze mooie reis zelf maken he?.de traantjes zijn dan toch snel over lieve gr geniet ervan

Chris

Oke dan geland......lekker weer daar??
Zo dan kan ik nu gaan slapen.
Tot het volgende bericht????????