dees-lianne-opreis.reismee.nl

Jut en jul op reis

Hiiii daar zijn we weer!

Na ruim 29 uur zijn we dan eindelijk aangekomen op ons tijdelijke verblijf! We zijn nu in Kampala waar we komende twee nachtjes zullen slapen in een guesthouse met meerdere Nederlanders.

De 29 uren waren lang en we hebben tijdens de reis genoeg meegemaakt, haha!

'T begon zo mooi, we hadden een dik vliegtuig met eten en drinken zoveel we wouden, alle films en flinke beenruimte! Daarna was Dees haar telefoon kwijt (weer gevonden tussen de douane band), konden we nergens een plekje vinden om te chillen (6uur), kregen we een mini vliegtuig waar we opgepropt zaten (5,5 uur) en vonden we Lianne haar koffer kapot terug..

Nu kunnen we er gelukkig om lachen & morgen gaan we Kampala een beetje verkennen!

Wij zijn kapot dus chillen hier nog even op het dakterras en duiken dan ons bed in, tot snel!

Liefs,

Lianne & Dees

Chris

Oh oh oh ja weer zat meegemaakt!
Maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
Ga lekker chillen, eten en misschien een drankje of 2 of 3 of......
Geniet van het mooie weer! Hier is de herfst begonnen??????????????.
Tot gauw! Doehoei????????????????????????

Anita

Het begint al goed iets kwijt en kapot net als thuis .ben benieuwd wat er straks nog allemaal gaat gebeuren. Ik hoop niet te veel jut en jul acties knuf van mij

Arno

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie zullen wel moe zijn van de reis, ga lekker chillen en leuke dingen doen, maar vooral genieten !!!

Tineke

Gelukkig is het goed gekomen , leuk jullie zo te volgen