dees-lianne-opreis.reismee.nl

Lekker eten & weer een keer opstap!

Hoii,

Weer een nieuwe week. Zoals iedere week zijn we netjes naar project geweest. Met de jongens hebben we verschillende leuke activiteiten uitgevoerd. Wel erg eenvoudig. Wij wilden een estafette met ze doen, maar in plaats van alle opdrachten netjes achter elkaar uit te voeren liep de helft van de kids als een kruiwagen en dan anderen renden achter een ballon aan.

Woensdagavond zijn we met alle doingoood vrijwilligers uit eten geweest. Er komen was een uitdaging. Zien jullie het al voor je, 7 Boda's met muzungu's (blanken) in een rijtje. Helaas konden ze dat maar 5 minuten.. Het etentje was erg gezellig en we hebben weer nieuwe vrijwilligers ontmoet.

Dit leidde donderdagavond gelijk tot een 'stapavondje'. We zouden met z'n alle naar Big Mikes gaan om cocktails te drinken. Daar aangekomen bleek er een Reggaeton bandje te zijn. Half Kampala ging los, dus wij keken onze ogen uit. Je kunt je hier vast wel iets bij voorstellen.

Wij gaan maar eens kijken wat dit weekend ons gaat brengen. Tot snel!

Groetjes,

Dees en Lianne

Reacties

Reacties

Chris

Hallo spelleidsters,
Hahahahaha ja dat zal een koddig gezicht geweest zijn die jongens die alle spellen door elkaar deden. Ik zie het al helemaal voor me.( Dessel, doet me een beetje denken aan de spelletjesmiddagen op het peelknijnenkamp, was ook altijd een puinbak maar reuze gezelli)
Maar goed die boyzzz zijn natuurlijk niet zoveel gewend dus die denken wij doen wat we het leukst vinden het eerst....????????
Ik zeg dan maar, als het gezellig is geweest en jullie hebben lol gehad, dan is het goed.
En dan jullie toerritje achter op de, wat wij in Nederland Brommer noemen. Wat moet dat een geweldig gezicht geweest zijn!!????????????????????zijn er foto's van??
Zo te lezen zijn er nogal wat vrijwilligers daar in Kampala. Wel gezellig lijkt me om dan met elkaar uit te gaan. Hadden jullie dat gedacht?
En dan die muziekavond waar jullie toevallig in belanden. Dat moet denk ik wel een openbaring zijn geweest!! Half Kampala aan de reggae!
Ja ik heb het wel door, jullie hebben daar nog steeds een geweldige tijd. Ik vermoed dat het afscheid daar moeilijk gaat worden! Maar jullie hebben nog ff dus geniet ervan!!
Zo sjatties tot zover mijn relaas ik kijk natuurlijk weer uit naar jullie volgende bericht vol avonturen!????????????
Doehoei, dikke knuffies????????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!