dees-lianne-opreis.reismee.nl

Laatste dagen project

Hii,

Vandaag hebben wij onze laatste dag op het project gehad. Gister hebben we afscheid genomen op het boys home en vandaag bij het drop in center. Sommige jongens begrepen het niet en zeiden ook tot maandag. Anderen vonden het jammer en bedankten ons.

Wij hebben vele complimentjes mogen ontvangen. Dit was erg prettig om te horen en fijn om te zien dat we iets hebben kunnen bijdragen. Sommige gaven aan dat ze veel van ons geleerd hebben. Dat was ons doel! Van de directie van het project kregen we te horen dat hij erg tevreden was. We waren flexibel en creatief met de daginvulling geweest. Over dat laatste kregen wij wel de slappe lach. Creatief? Wij?. Ondanks dat we vele jongens een glimlach bezorgd hebben, is het voor ons wel duidelijk geworden dat wij geen carrièreswitch gaan doen. We hebben zowel van de stichting als van het project een certificaat mogen ontvangen. Heel tof!

Komende daagjes gaan wij ons klaarmaken voor het volgende avontuur, Zuid-Afrika!

Groetjes,

Dees en Lianne

Chris

Goed zo meiden!!! Dit is dus iets om poepie trots op te zijn! Ik denk dat jullie je doel wel hebt bereikt daar! Mooi ook dat jullie complimentjes hebben gekregen en dat de jongens aangeven iets van jullie te hebben geleerd.
Het zal voor een gedeelte van de groep wel ff vreemd zijn maandag maar waarschijnlijk zijn ze dit verloop wel gewend.
En...natuurlijk zijn jullie creatief! Anders hadden jullie nooit je doel kunnen bereiken en was je waarschijnlijk ook nooit zo'n project aangegaan?...toch....
Kijk een carrière op dit vlak????????????????????nou nee maar levenservaring opdoen??????????Ja. Dit kunnen jullie mooi meenemen in jullie verdere leven. Lees carrière.
Zo en dan bijna op naar Zuid-Afrika. Ben zo benieuwd welke avonturen jullie daar gaan beleven!
Mochten jullie voor die tijd even niet berichten, wens ik jullie een veilige vlucht.
Ik wacht met spanning op jullie volgende bericht!
Ik moet nog wel even kwijt dat ik súper trots ben op jullie! Ga er maar eens aanstaan als jonge vrouw, je inzetten voor straatkinderen en dan ook nog een lach op die gezichtjes toveren! Goed werk sjatties!????????????
Tot gauw! Dikke knuf en pas goed op jezelf en op elkaar!????????????????????

Anita

Goed gedaan dames ben trots op jullie .een certificaat verdient kan mooi in de map bij de diploma's.
De jongens zullen maandag geen lach op hun gezicht hebben als ze in de gaten krijgen dat jullie er niet zijn, maar aan dit avontuur komt ook een einde op naar het volgende.
Hopelijk krijgen jullie alle spulletjes weer in de koffer en is hij niet te zwaar ( hebben jullie een weegschaal ) ik hoop nog wel op mooie foto's. nou dames alvast een goede vlucht toegewenst en tot snel maar weer knuffels voor jullie. XXXXXXXX